بلاگ

۱۱ خرداد, ۱۳۹۸

لامپ های هوشمند و مزایای آنها

لامپ های هوشمند و مزایای آنها:

لامپ‌های هوشمند در انواع و اشکال متفاوت، مدتی است که به بازار ایران وارد شده‌ است و کم‌ کم جای خود را در گوشه و کنار خانه‌های ایرانی پیدا می‌کنند. لامپ‌هایی که می‌توانند به سقف آویزان باشند، روی میز قرار بگیرند و یا حتی با دیگر وسایل هوشمند خانه ترکیب شوند.

این نوع جدید از روشنایی لامپ ها می‌تواند تأثیرات مثبتی بر زیبایی دکوراسیون خانه بگذارد و البته مصرف ناصحیح برق را نیز کاهش دهد. میزان نور اتاق و جهت تابش نور در بسیاری از سردرد‌ های مزمن تأثیر گذار است. اغلب لامپ‌های هوشمند توانایی تنظیم دستی میزان نور را در خود جای‌داده‌اند و همین موضوع باعث شده تا در طولانی مدت، در بهبود شرایط جسمی و کاهش هزینه‌های خانواده نیز تاثیر گذار باشند.

رنگ سفید موجود در لامپ‌های کم‌مصرف با بسیاری از بیماری‌های چشم و درد‌های نامشخص سر، در ارتباط است. در واقع لامپ‌های ال‌ای‌دی رنگی بهترین گزینه برای نورپردازی خانه به‌حساب می‌آید، زیرا هم مصرف برق پایینی دارند و هم ضرر کمتری را به سلامت انسان وارد می‌کنند.

لامپ های هوشمند 1

لامپ هوشمند و رومیزی

برخلاف عادات نورپردازی سقفی ما ایرانیان، کشور‌های پیشرفته‌تر علاقه زیادی به نورپردازی از پایین دارند که البته راه صحیح‌تر استفاده از روشنایی‌های مصنوعی به‌حساب می‌آید. لامپ هوشمند HUE BLOOM شرکت فیلیپس نیز در راستای همین علاقه با قیمتی حدود ۶۰ دلار به فروش می‌رسد. این لامپ رومیزی توانایی تولید نور در رنگ‌های مختلف را دارد و البته شدت تابش نور و مصرف برق نیز قابل اندازه‌گیری و تغییر است. لامپ هوشمند فیلیپس با دستیار مجازی گوگل و آلکسا آمازون هماهنگ است و حتی می‌تواند با استفاده از یک موبایل، با صدای شما هماهنگ شود. امکان استفاده از نورپردازی هماهنگ با موسیقی در HUE BLOOM فراهم‌شده و تنها لازم است این لامپ را با گوشی یا تلویزیون هوشمند خود سینک کنید تا دنیایی جدید از موسیقی، فیلم و بازی‌های کامپیوتری را تجربه کنید.

لامپ های هوشمند

شرکت WIZ در تولید لامپ‌های هوشمند، بسیار فراتر از تولید یک منبع نور پیش رفته است و به طراحی محصولاتی لوکس و دکوراتیو می‌پردازد. ال‌ای‌دی هفت اینچی شرکت ویز از پایه‌ای چوبی و بسیار زیبا بهره می‌برد که با تعداد زیادی از وسایل خانه هماهنگ می‌شود. هرچند جذابیت اصلی این محصول در توانایی تغییر رنگ در شرایط مختلف اتاق و آپارتمان است.

این لامپ می‌تواند در زمان بارش باران به‌صورت خودکار به رنگ آبی در بیاید یا با رسیدن زمان خواب شما به نوری زرد تغییر رنگ دهد. برنامه اختصاصی شرکت ویز به شما اجازه می‌دهد تا تمامی فعالیت لامپ‌های هوشمند خانه را از راه دور کنترل کنید. لامپ ویز توانایی هماهنگ شدن با دستیار‌های هوشمند مشهور را دارا است و می‌تواند حتی بدون نیاز به دستوراتی مستقیم، بسیاری از نیاز‌های کاربر را پیش‌بینی کند.

در این مقاله به بهترین لامپ‌های هوشمند موجود در بازار ایران نگاهی داشتیم. در نظر داشته باشید که هرچند قیمت بسیاری از این محصولات ارزان نیست، اما می‌تواند یک انتخاب هوشمند در زمینه کاهش هزینه‌های جانبی به‌حساب بیاید، به خانه شما زیبایی ببخشد و سلامتی شما را بهبود دهد.

لامپ های هوشمند ,
درباره admin2
ابزارک متن
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای