بلاگ

۱۸ آبان, ۱۳۹۶

نور پردازی مدرن و نورپردازي خانه

نور پردازی مدرن و نورپردازي خانه

 

نور پردازی مدرن و نورپردازي خانه و منزل یکی از مهم ترین مباحث در علم طراحی داخلی می باشد.

۱- اگر خانه ای دارﯾد که به سبک کلاسیک است، بھتر است از لوستر استفاده کنید. اگر اتاق پذیرایی تان کوچک می باشد بھتر است که از لوسترھای کوچک استفاده کنید و بالعکس. در فضاھای بزرگ مانند تالار عروسی از لوسترھای بزرگ استفاده شود.

به طور معمول، لوسترھایی که برای سبک ھای کلاسیک و سنتی طراحی می شوند، از برنج ﯾا برنز ساخته شده اند.می توانید از انواع لوسترھای به رنگ سرب ھم استفاده کنید، چرا که اﯾن رنگ با این سبک ھماھنگی دارد و می توان گفت که تاکیدی دوچندان بر این سبک دارد.اغلب در این سبک از نورپردازی لامپ ھای لوستر نماﯾان نمی شود و در بیشتر مواقع دارای حباب ھایی که روی لامپ ھا قرار می گیرند، ھستند.

۲- اگر خانه ای به سبک قدیمی دارﯾد بھتر است لوستری را انتخاب نمایید که دارای شیشه ھای منشور و ﯾا کرﯾستالی شکل باشند.

۳- در فضاھای داخلی مینی مالیستی (ساده و کوچک) از اﯾده ھای ساده کمک بگیرﯾد. نورپردازی ھای ساده و بی پیرایه برای خانه ھای کوچک و ساده می تواند از بھترین گزﯾنه ھای انتخابی شما باشد. استفاده از منابع نورانی در تورفتگی ھای سقف و ﯾا فضای مابین سقف کاذب با دﯾوار و نیز استفاده از چراغ ھای متعدد و کوچک بر دﯾوار ﯾا سقف در طول ﯾک مسیر، بسیار مفید و مناسب است.

۴- در فضاھای مدرن و مجھز، به طور شخصی از چراغ ھای دست ساز استفاده نمایید.

بھتر است برای لامپ ھای ھالوژنی که در دﯾوار و سقف تعبیه می شوند، کلید دﯾمردار بگذارﯾد تا نور ھالوژن ھا قابل تنظیم باشد.

نور پردازی
درباره admin2
ابزارک متن
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای